לצד האנליסטים ומנהלי ההשקעות המבצעים ניתוחים פנימיים בכל בית השקעות וגוף מוסדי (ניתוחי Buy side), חשוב גם לבצע עבודת שטח מול האנליסטים המסקרים את החברות עבור גופים חיצוניים (עבודות Sell side). כאשר גודלה של החברה, רמת העניין שהיא עשויה לעורר, והסיפור העסקי שלה הופכים למספיק אטרקטיביים – זהו הזמן להתחיל ולעניין את האנליסטים לסקר אותה גם ברמת ה-Sell side. עבודות מחקר אלה מתפרסמות בכלי התקשורת ומופצות על ידי האנליסטים שכתבו אותן לקהלי המשקיעים – ומשמשות כחומר גלם עבור משקיעים שעשויים להתעניין באותה חברה.
משרדנו יוזם סיקורי אנליסטים עבור החברות, ומסייע לחברות גם בשמירת הקשר השוטף עם האנליסטים לצורך העדכון השוטף של עבודות המחקר והעמקת הידע וההכרות של אותם אנליסטים עם החברות לאורך ציר הזמן.