במסגרת הפעילות בתחום יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי, מנהלת חברת אייזנברג-אליאש את כל נושא החשיפה התקשורתית של הלקוח, וזאת כאחד מהשחקנים המוציא אל הפועל את האסטרטגיה השיווקית המגובשת על ידי הלקוח. פעילות זו מסייעת לחברות לשדרג את תדמיתן בקרב קהלי היעד, להעביר את המסרים המרכזיים שלהן דרך אמצעי התקשורת השונים, ולשפר את החשיפה החיובית של החברות מול הלקוחות, הספקים, הברנז'ה הרלוונטית והקהילה העסקית בכלל.
פעילות יחסי הציבור מגבירה את חשיפת המותג של החברה, מנהליה ואנשי המפתח שלה ומרחיבה את אמצעי השיווק שלה בדרך עקיפה.
תכנית יחסי הציבור נתפרת על ידי חברתנו לכל לקוח באופן פרטני, והיא נצמדת לאסטרטגיה השיווקית של הלקוח, שבמקרים רבים נתפרת בשיתוף עם חברתנו, ומתוכננת על פי האירועים העסקיים הדורשים "העלאת הילוך" תקשורתי, ובמקביל נערכת לטיפול מתאים בתקופות רגישות או בעתות משבר.
כאשר הלקוח הינו חברה ציבורית, אנו מאמינים כי החשיפה התקשורתית מסייעת לו גם מול קהילת המשקיעים, הנחשפים כיום יותר ויותר לחברות דרך אמצעי המדיה השונים, המהווים למעשה "טריגר" להתעניינות בחברות שהפרופיל התקשורתי השוטף שלהן אינו גבוה.
חברתנו נוקטת בגישה הפרו-אקטיבית והיוזמת, ובמסגרת חלק גדול מהשירות ללקוח אנו יוזמים פרסומים ופרויקטים שמטרתם להעביר את מסרי הלקוח, הן באמצעות פרסומים ישירים אודות הלקוח, והן באמצעות פרסומים עקיפים המשרתים את צרכיו. מידת האקטיביות של חברתנו נגזרת מצרכיו של הלקוח, שבתקופות מסוימות, באופן טבעי, מעוניין לעתים להוריד את היקף החשיפה התקשורתית, ומבצע שינוי זה בשיתוף מלא עם חברתנו.
בחברתנו פועלת גם מחלקה מסחרית-ציבורית, המעניקה שירותי יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי גם לחברות פרטיות הפועלות תחומי פעילות נוספים עסקיים, הדורשים הכרות ספציפית עם התחומים ועם העורכים והכתבים הרלוונטיים. עם תחומים אלה ניתן למנות: רכב, בריאות, טכנולוגיה וסייבר, חינוך, לייף סטייל, רווחה ומגזר שלישי, עמותות ציבוריות, פוליטיקה, תקשורת ועוד.
מחלקה זו הינה בעלת התמחות ייחודית.
בנוסף, במשרדנו פועלת מחלקת דיגיטל, בראשה עומדת מיקה כץ, שהינה בעלת נסיון של 10 שנים בתחום המדיה הדיגיטלית, לרבות עבודה במשך כ-5 שנים בפירמה שהינה אחת המובילות בתחום הפירסום בלונדון.
המחלקה מעניקה ללקוחותינו פתרון מקיף בתחום הדיגיטל, הנתפר על פי תכנית עבודה ספציפית התואמת את צרכי הלקוח ברמה השיווקית והתדמיתית. פעילות זו כוללת, בין היתר, חשיפה ב-Facebook, שימוש חכם ברשתות חברתיות כדוגמת Linkedin, ושילוב שוטף של תכנים ברשת, במקומות המשרתים בצורה האופטימלית את הלקוח, ופוגשים את קהלי היעד הרלבנטיים שלו.
הצוות המקצועי והמנוסה של חברתנו מצוי בקשר יומיומי שוטף עם העורכים והכתבים בכל תחומי הפעילות הרלוונטיים של לקוחות המשרד, הן בתקשורת הכתובה והן בתקשורת האלקטרונית, כאשר הפעילות בתחום הייעוץ התקשורתי כוללת, בין היתר: ניסוח הודעות לעיתונות והפצתן לכתבים הרלוונטיים; גיבוש אסטרטגיה תקשורתית ארוכת טווח, הכוללת בניה הדרגתית של מותג החברה; ייזום ראיונות עיתונאיים עם מנהלי החברה כדי לחזק את מיצובם כמובילי שוק וכמותגים בתחומם; ייזום יצירתי של כתבות עיתונאיות המשרתות את מטרות הלקוח; שילוב החברה בכנסים ואירועים עסקיים התואמים לצביונה העסקי הנוגעים לפעילותה של החברה; ניהול משברים תדמיתיים; יעוץ שוטף להנהלת החברה בנוגע להתנהלותה מול התקשורת: עיתוי פרסום הודעות וחדשות, הכנה לראיונות עיתונאיים ובניית מצגות שיווקיות לשוקי היעד.